Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

1. Q: Wat voor soort betaling accepteren jullie?

    
A: U kunt betalen voor uw producten door Paypal of creditcard of Western Union Money Transfer. Als klanten nodig hebben om bedragen van goederen af ​​te kopen, raden wij Western Union Money Transfer.



2. V: Hoe lang duurt het voor de scheepvaart?

    
A: De levertijd variëren afhankelijk van waar u zich bevindt en of het product dat u bestelt op voorraad is. Wij zullen u op de hoogte van de Levertijd van uw object. Als uw product op voorraad is, zullen wij aan u te leveren binnen 5-8 werkdagen.



3 V: Kan ik mijn scheepvaart items naar een ander adres, noch mijn factuuradres?

    
A: Ja, u kunt items naar een andere address.When u kiest voor de juiste producten en The North Face check out te verzenden, kunt u de juiste verzendadres te vullen door prompt voor aanmeldingsgegevens.



4. V: Kan ik volgen het pakket online?

    
A: Ja, u kunt uw pakket online.Once wij uw pakket uit te houden, zullen we de tracking-nummer e-mail aan u voor. Het tracking-nummer zal beschikbaar zijn in 36 uur.



5. V: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    
A: Verzending duurt 6-11 dagen wereldwijd. Een tracking-nummer zal naar u worden verzonden binnen 48 uur, zodat u de voortgang van uw bestelling kunt volgen online.Please duurt maximaal 5 dagen voor de rederij om de informatie bij te werken op hun website.Shipping is gegarandeerd.



6 V: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    
A: De regel is gemakkelijk als u niet het punt in een maand heeft ontvangen van When It leur envoi out, zullen we volledig terug te betalen u de betaling.


7Q: Hoe zorgt u ervoor uw producten na ik klaar betaling?
    
A: Binnen 3 werkdagen nadat u klaar bent met de betaling, zullen we gedetailleerde lijst qui est Inclusief sturen: ordernummer, betalingstermijn, tracking-nummer van de uitdrukkelijke, betaling bedrag, products'name u hebt gekocht, en het bedrag, vervaldata, waarschijnlijk tijd te leveren.



8. Q: Hoe kan ik weten status van mijn bestelling?

    
A: Zodra we de producten te sturen, zullen wij u een tracking-nummer, kunt u contact op met qui uw bestelling online. Aussi We houden een oogje op uw zakken tot ze je bereiken.



9. V: Wat moet ik doen als de items werden beschadigd bij ontvangst?

    
A: Als de items zijn beschadigd of defect bij ontvangst, neem dan contact met ons op tijd onmiddellijk, onze medewerker van de klantenservice zal klaar zijn om te zorgen voor uw zaak helemaal te zijn.



10. V: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling te verwerken?

    
A: Het duurt slechts 24-48 uur om uw betaling te verwerken, een e-mailbevestiging met ontvangstbewijs zal naar u worden verzonden zodra uw bestelling-goedgekeurd.